loading...

Ανατριχίλα: Δέκα αεροπορικά δυστυχήματα που συγκλόνισαν την Ελλάδα! (photos)

Τελικά είναι το αεροπλάνο το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς; Οι εντυπωσιακές στατιστικές μελέτες...



Τελικά είναι το αεροπλάνο το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς; Οι εντυπωσιακές στατιστικές μελέτες του Διεθνή Οργανισμού Αερομεταφορών απαντούν θετικά.
Εκατό χρόνια μετά την πρώτη εμπορική αεροπορική πτήση και με αφορμή την εξαφάνιση του αεροπλάνου των Μαλαισιανών αερογραμμών, αυτά είναι τα δέκα τραγικότερα αεροπορικά δυστυχήματα που συγκλόνισαν την Ελλάδα. 


10. Douglas DC-3 της εταιρείας Τεχνικαί Αεροπορικαί Εκμεταλλεύσεις (αργοτερα Ολυμπιακή Αεροπορία)




Τον Ιούνιο του 1949 και ενώ εκτελούσε τη διαδρομή Καβάλα-Αθήνα εν μέσω κακών καιρικών συνθηκών, το αεροσκάφος τύπου Ντακότα έχασε το δεξί φτερό του και συνετρίβη στην περιοχή της Μαλακάσας οδηγώντας και τους 22 επιβάτες του στο θάνατο. Ήταν το πρώτο αεροπορικό δυστύχημα με επιβατικό αεροπλάνο γραμμής στην Ελλάδα. Το γενικό συμπέρασμα του πορίσματος ήταν οτι «το αεροσκάφος μέσα στα σύννεφα υποβλήθηκε σε αεροδυναμική υπερφόρτιση πέρα από το όριο αντοχής της πτέρυγας. Η υπερφόρτιση δημιουργήθηκε από την κατακόρυφη επιτάχυνση του αεροσκάφους λόγω ισχυρών δινών, σε συνδυασμό με την σημαντική οριζόντια ταχύτητά του κατά την πτήση».



9. Douglas DC-3 της Ολυμπιακής Αεροπορίας


18 επιβαίνοντες νεκροί ήταν ο απολογισμός της πτώσης του αεροσκάφους τύπου Douglas DC-3 στην περιοχή Αυλώνας του νομού Αττικής τον Οκτώβριο του 1959. Είκοσι λεπτά μετά την απογείωση του Κάτοικοι της περιοχής ανέφεραν ότι άκουσαν μια ή δύο εκρήξεις και κάποιοι μάλιστα ήταν αυτόπτες μάρτυρες της πτώσης του. Ένας από αυτούς δήλωσε ότι πρώτα είδε το φτερό να κόβεται και στη συνέχεια το αεροπλάνο να πέφτει. Πιθανά αίτια του δυστυχήματος ήταν έκρηξη στη δεξαμενή καυσίμων του αεροσκάφους



8. Douglas DC-6B της Ολυμπιακής Αεροπορίας


Το Δεκέμβριο του 1969, αεροπλάνο της Ολυμπιακής το οποίο ερχόταν από τα Χανιά, κατέπεσε στην Κερατέα με αποτέλεσμα τον θάνατο 90 ατόμων. Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο καιρός ήταν αρκετά κακός με καταιγίδες και χαμηλό βαρομετρικό που οδήγησε το αεροσκάφος στο να χάσει ύψος και να συντριβεί στο όρος Πάνειο στην περιοχή της Κερατέας λίγο πριν την προσγείωση του. Το αεροσκάφος έκανε στην ουσία μια βουτιά, πιθανώς αφού χτυπήθηκε από ισχυρό καθοδικό ρεύμα αέρα και χτύπησε τη νότια πλαγιά της κορυφογραμμής περίπου στις 20:45. Το DC-6B δεν είχε μαύρο κουτί καθώς τότε δεν ήταν απαραίτητο. Η συγκεκριμένη τραγωδία είναι η πιο πολύνεκρη στα χρονικά της Ολυμπιακής αεροπορίας. Τραγική σύμπτωση, τρία χρόνια πριν αυτό το δυστύχημα, την ίδια ημερομηνία ακριβώς, είχε συμβεί η ναυτική τραγωδία κοντά στη βραχονησίδα Φαλκονέρα.

7. NAMC YS-11A της Ολυμπιακής Αεροπορίας



Το μοναδικό ατύχημα της Ολυμπιακής Αεροπορίας που είχε επιζώντες, έγινε τον Οκτώβριο του 1972 σε πτήση που εκτελούσε τη διαδρομή Κέρκυρα-Αθήνα. Το σκάφος προσπάθησε να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο των Αθηνών μέσα σε νυχτερινή καταιγίδα ενώ βρισκόταν εκτός διαδρόμου με αποτέλεσμα να προσθαλασσωθεί και λίγο μετά να βυθιστεί. Από τους 53 επιβαίνοντες, οι 16 κατάφεραν να κολυμπήσουν μέχρι την ακτή και να σωθούν, ανάμεσα τους και ο κυβερνήτης. Είχε συζητηθεί τότε ότι ο πιλότος μπέρδεψε τα φώτα της παραλιακής με αυτά του αεροδρομίου κάτι τελικά που δεν αποδείχτηκε από τα στοιχεία. Ωστόσο ούτε σε μηχανική βλάβη οφειλόταν η πτώση καθώς κάτι τέτοιο δεν φάνηκε στο πόρισμα για τα αίτια της πτώσης. Το πόρισμα της 9-μελούς επιτροπής διερεύνησης, που εκδόθηκε στις 22/6/1974 μετά από αρκετούς ελέγχους, εργαστηριακές δοκιμές ακόμη και δοκιμαστικές πτήσεις, αποφαίνεται σαν πιθανό αίτιο την κάθοδο του αεροσκάφους κάτω από τα ελάχιστα επιτρεπόμενα όρια. Βέβαια δεν αναφέρθηκε τι ακριβώς προκάλεσε αυτήν την κάθοδο. Το δικαστήριο που έγινε αθώωσε τον κυβερνήτη του αεροπλάνου. Έτσι έχουμε μια «περίεργη» περίπτωση που και ούτε το αεροπλάνο παρουσίασε σφάλμα ούτε ο πιλότος κατηγορήθηκε για ανθρώπινο λάθος.



6. NAMC YS-11A Ολυμπιακής αεροπορίας




Το Νοέμβριο του 1976, δικινητήριο αεροσκάφος της Ολυμπιακής που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Λάρισα-Κοζάνη, συντρίβεται στα Σέρβια του νομού Κοζάνης. Είχε προηγηθεί η προσέγγιση στο αεροδρόμιο της Λάρισας όπου η προσγείωση ήταν αδύνατη λόγω της κακοκαιρίας. Η πυκνή ομίχλη στην πορεία του, το αναγκάζει να αλλάξει πορεία προσπαθώντας να βρει διέξοδο τελικά όμως προσκρούει στο όρος Μεταξά το οποίο δεν μπόρεσε να προσπεράσει. Ο απολογισμός, 46 επιβάτες και 4 μέλη του πληρώματος νεκροί παρόλο που σχεδόν αμέσως έσπευσαν οι κάτοικοι των γύρω περιοχών για τυχόν εύρεση επιζώντων. Όπως και σε άλλες περιπτώσεις, συντρίμμια του «Νήσος Μήλος» είναι στην περιοχή πτώσης ακόμα και σήμερα, αδιάψευστοι μάρτυρες του τραγικού γεγονότος.



5. Shorts SD 330 της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας


Τον Αύγουστο του 1989, το αεροσκάφος που εκτελούσε τη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Σάμος-Κώς προσέκρουσε στο βουνό Κέρκης της Σάμου οδηγώντας στο θάνατο τους 31 επιβαίνοντες και τα 3 άτομα του πληρώματος του. Το αεροσκάφος εξέπεμψε, είκοσι λεπτά πριν την προγραμματισμένη προσγείωση του, το τελευταίο (ακατάληπτο δυστυχώς) σήμα, από σημείο ΒΔ του αεροδρομίου της Σάμου και σε ύψος 3000 ποδιών τη στιγμή που το σχέδιο πτήσης προέβλεπε άνοδο στα 6.000 πόδια. Τα συντρίμια του αεροπλάνου βρέθηκαν διασκορπισμένα στα 1370 μέτρα ύψος, τη στιγμή που ο Κέρκης έχει ύψος 1420 μέτρα. Για πενήντα μέτρα ύψος οι άνθρωποι αυτοί θα μπορούσαν και να έχουν σωθεί. Ο πιλότος σύμφωνα με συναδέλφους του ήταν εμπειρότατος στη δουλειά του και οι ειδικοί θεώρησαν ως πιθανότερη αιτία του δυστυχήματος κάποια ξαφνική βλάβη η οποία οδήγησε σχεδόν ακαριαία στην συντριβή. Σχεδόν γιατί ο πιλότος πρόλαβε δευτερόλεπτα πριν να στείλει ένα σήμα κινδύνου το οποίο έπιασε γαλλικός δορυφόρος. Τα υπόλοιπα τα έκανε η ομίχλη που έκρυψε το βουνό το οποίο έγινε ορατό την τελευταία στιγμή. Δυστυχώς το «μαύρο κουτί» του αεροσκάφους δεν έριξε περισσότερο φως στο μυστήριο δυστύχημα καθώς δεν ήταν όπως τα κουτιά των μεγάλων αεροπλάνων που καταγράφουν δεκάδες παραμέτρους, αλλά το μόνο που κατέγραψε είναι τα 30 τελευταία λεπτά των συνομιλιών στο κόκπιτ.

Ένας βοσκός οδήγησε τους στρατιώτες στον τόπο της συντριβής. Όπως είναι κατανοητό, τα πτώματα των επιβατών ήταν αδύνατο να αναγνωριστούν (πέρα από τρία) καθώς η πρόσκρουση τα διαμέλισε και σε μερικές περιπτώσεις τα απανθράκωσε. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι ότι οι εφημερίδες της εποχής είχαν στα πρωτοσέλιδα τους, εικόνες με το πτώμα του αβάπτιστου βρέφους που βρέθηκε όπως και με κάποιο διαμελισμένο πτώμα. Προφανώς δεν ίσχυαν τότε οι ίδιοι νόμοι σχετικά με τις σκληρές φωτογραφίες. Εξίσου τραγικό είναι το ότι ακόμα και σήμερα μπορεί κάποιος να δεί υπολείμματα των συντριμιών στην περιοχή.



4. C130 Hercules (νο 748) της Πολεμικής Αεροπορίας.



Το Φεβρουάριο του 1991, μεταγωγικό αεροσκάφος τύπου C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας απογειώνεται από το αεροδρόμιο της Ελευσίνας με προορισμό τη Νέα Αγχίαλο. Είκοσι λεπτά μετά την απογείωση του, το στίγμα του χάνεται από τα ραντάρ και δεν μαθαίνουμε την τύχη των 63 στρατιωτών παρά μόνο 4 μέρες μετά, όταν τα συντρίμμια του βρίσκονται στο χιονισμένο όρος Όθρυς. Από την επόμενη κιόλας ημέρα αρχίσαν τα σενάρια για την αιτία της πτώσης του. Ύστερα από τρία χρόνια, γίνεται η δίκη στην οποία κατηγορείται ένας επισμηναγός (υπεύθυνος εναέριας κυκλοφορίας) για παράβαση στρατιωτικού καθήκοντος εν καιρώ μερικής επιστράτευσης, για ανθρωποκτονία κατά συρροήν και εξ αμελείας και για καταστροφή αεροπλάνου. Τελικά καταδικάστηκε σε δύο χρόνια με τριετή αναστολή και σε αναθεωρητικό δικαστήριο αργότερα αθωώθηκε παμψηφεί. Παρότι αθωώθηκε δεν κατάφερε να συνέλθει ψυχολογικά και πέθανε λίγο αργότερα στα 52 του χρόνια, ίσως από το βάρος της –άδικης - κατηγορίας και την κατάθλιψης. Η τρομακτική υπόνοια, ότι κάποιοι από τους επιβάτες είχαν επιζήσει της πρόσκρουσης και θα μπορούσαν να είχαν βρεθεί ζωντανοί αν δεν είχε αργοπορήσει ο εντοπισμός του αεροπλάνου, είχε τότε συγκλονίσει την Ελλάδα. Τα σενάρια που κυκλοφορούν περιλαμβάνουν την ύπαρξη ενός άλλου αεροσκάφους άγνωστης εθνικότητας και την μεταφορά υπόπτου φορτίου (εκρηκτικών) από το μοιραίο C130. Δεν μάθαμε ποτέ τα πραγματικά αίτια της πτώσης του στρατιωτικού αεροσκάφους καθώς η ηγεσία της Πολεμικής Αεροπορίας χαρακτήρισε ως «άκρως απόρρητο» το πόρισμα της επιτροπής διερεύνησης του ατυχήματος και δεν το έδωσε ποτέ στα δικαστήρια και στην δημοσιότητα. 



3. Yakovlev Yak-42 και C130




Το Δεκέμβριο του 1997, το αεροσκάφος Γιάκοβλεφ ουκρανικής αεροπορικής εταιρίας αναχωρεί από το Κίεβο με προορισμό τη Θεσσαλονίκη και ενδιάμεσο σταθμό την Οδησσό. Το βράδυ της 17ης του Δεκέμβρη και ενώ το αεροπλάνο είχε μπει σε διαδικασία προσέγγισης, χάνεται το ίχνος του από τα ραντάρ όπως και η επικοινωνία. Το Γιάκοβλεφ έχει συντριβεί στα Πιέρια όρη παρασύροντας μαζί του 70 ανθρώπους, ανάμεσα στους οποίους 34 ελληνικής καταγωγής . Οι καιρικές συνθήκες και πάλι κακές, εμποδίζουν την κινητοποίηση για την ανεύρεση του αεροσκάφους. Ωστόσο, οι συγγενείς των επιβατών αλλά και εθελοντές προσπαθούν να το βρουν μόνοι τους κάποιο ίχνος του. Η πολεμική αεροπορία συνεισφέρει κι αυτή στην αναζήτηση με τραγικό παρεπόμενο την πτώση ενός C-130 με πέντε άτομα πλήρωμα, μία ώρα πριν βρεθούν τελικά τα συντρίμια του Γιάκοβλεφ. Μετά από αυτό άρχισε η περισυλλογή και ταυτοποίηση των πτωμάτων (ή ότι είχε απομείνει από αυτά). Οκτώ χρόνια μετά, γίνεται η δίκη στην οποία οι δύο ελεγκτές του αεροδρομίου Μακεδονία τιμωρήθηκαν από τα δικαστήρια για την παράλειψη να αντιληφθούν εγκαίρως το πρόβλημα και να ζητήσουν τη συνδρομή του ραντάρ της Πολεμικής Αεροπορίας. Αποδείχτηκε ότι οι κυβερνήτες του αεροπλάνου βρίσκονταν σε σύγχυση, είχαν χαθεί και ζήτησαν την συνδρομή ραντάρ προσέγγισης το οποίο το αεροδρόμιο Μακεδονία δεν διέθετε. Έτσι μετά από 18 λεπτά άσκοπων κύκλων «κάρφωσαν» το Γιάκοβλεφ στα Πιέρια όρη. Οι συγγενείς των θυμάτων ακόμα περιμένουν τις αποζημιώσεις από το ελληνικό κράτος ενώ έχουν ήδη αποζημιωθεί από το ουκρανικό. Ο πατέρας ενός εκ των θυμάτων μάλιστα, έχει εκδώσει βιβλίο με τα στοιχεία που έχει καταφέρει να συγκεντρώσει για το δυστύχημα.



2. CH-47DG Chinook




Στις 11 Σεπτεμβρίου 2004, το στρατιωτικό ελικόπτερο που μετέφερε τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρο στο Άγιον Όρος, κατέπεσε στη θάλασσα οδηγώντας στο θάνατο συνολικά 17 άτομα (τα μέλη της συνοδείας του Πατριάρχη και το πλήρωμα του ελικοπτέρου) . Λόγω της θέσης του μεταφερόμενου προσώπου, τα σενάρια συνωμοσίας φούντωσαν τις ημέρες που ακολούθησαν το συμβάν. Τα ιατροδικαστικά πορίσματα έδειξαν ότι προηγήθηκε της πτώσης κάποια έκρηξη η οποία ήταν και η αιτία θανάτου των επιβατών. Αυτό ενδυνάμωσε κάποια σενάρια περι τρομοκρατικής ενέργειας ή μεταφοράς κάποιου ύποπτου αντικειμένου(βόμβα). Για τα όσα ακολούθησαν την πτώση του ελικοπτέρου παραπέμφηκαν πέντε στρατιωτικοί σε δίκη με την κατηγορία ότι δεν παρακολούθησαν την πορεία του Σινούκ με αποτέλεσμα να καθυστερήσει η επιχείρηση εντοπισμού, οι οποίοι όμως κρίθηκαν από το δικαστήριο αθώοι. Η επιτροπή των πραγματογνωμόνων δεν μπόρεσε να εξακριβώσει τα ακριβή αίτια της συντριβής του ελικοπτέρου ωστόσο, οκτώ χρόνια μετά, η οικογένεια του πιλότου δικαιώθηκε, αφού κέρδισε τη δικαστική μάχη διεκδίκησης αποζημίωσης από το ελληνικό δημόσιο (περίπου 700.000 ευρώ).



1. Πτήση 522 (HCY 522) των Κυπριακών αερογραμμών Helios Airways




Στις 14 Αυγούστου 2005 συντρίβεται στο Γραμματικό το Boeing 737 προκαλώντας την χειρότερη αεροπορική τραγωδία σε ελληνικό έδαφος. Το αεροπλάνο εκτελούσε τη διαδρομή Λάρνακα-Πράγα με ενδιάμεση στάση στην Αθήνα. Όταν χάθηκε η επαφή με τον πύργο ελέγχου, δύο F-16 απογειώθηκαν, όπως προβλέπεται, για να βρούν το αεροπλάνο. Αυτό που είδαν οι πιλότοι των μαχητικών, ήταν τους επιβάτες να φορούν τις μάσκες οξυγόνου τους και κάποιον να προσπαθεί να πάρει τον έλεγχο του αεροπλάνου κάτι που οδήγησε αρχικά στο σενάριο της αεροπειρατείας. Αν ίσχυε αυτό, τότε τα F-16 έπρεπε να το καταρρίψουν φοβούμενοι οτι θα έπεφτε σε κατοικημένη περιοχή της Αθήνας. Τελικά το αεροπλάνο άλλαξε πορεία και πολύ σύντομα αφού του τελείωσαν τα καύσιμα, συνετρίβη στο Γραμματικό. Αυτός που προσπαθούσε απεγνωσμένα να πάρει τον έλεγχο του Boeing ήταν ένας αεροσυνοδός που είχε πτυχίο πιλότου και ο λόγος που το έκανε ήταν επειδή συγκυβερνήτης και κυβερνήτης ήταν αναίσθητοι λόγω της απότομης αποσυμπίεσης στο εσωτερικό του αεροσκάφους. Τα πορίσματα από το μαύρο κουτί του αεροσκάφους έδειξαν ότι υπήρχε πρόβλημα στο σύστημα του κλιματισμού και μάλιστα υπήρχε και ιστορικό παρόμοιων προβλημάτων. Μετά την ιατροδικαστική εξέταση, αποδείχθηκε ότι τα θύματα ήταν όλα ζωντανά μέχρι την πρόσκρουση αλλά το πιθανότερο είναι κάποιοι να ήταν σε κατάσταση υποξίας, λόγω της έλλειψης οξυγόνου και να μην είχαν τις αισθήσεις τους. Πέντε χρόνια μετά ξεκίνησε η δίκη για την απόδοση ευθυνών για το θάνατο των 121 θυμάτων, δίκη που κατέληξε στην καταδίκη τεσσάρων στελεχών της εταιρείας «Helios» σε 123 χρόνια φυλάκιση. Σε τρείς από τους τέσσερις καταδικασθέντες η ποινή έγινε εξαγοράσιμη το 2013.

COMMENTS

.

.
loading...
Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ,515,ΑΝΔΡΑΣ,54,ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ,2115,ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ,821,ΑΣΤΕΙΑ,478,ΓΗ-ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΣΥΜΠΑΝ,102,ΓΥΝΑΙΚΑ,184,ΔΙΑΦΟΡΕΣ_ΕΙΔΗΣΕΙΣ,1667,ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,330,ΕΚΚΛΗΣΙΑ,3,ΕΛΛΑΔΑ,81,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,789,ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ,409,ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ,1909,ΕΠΙΣΤΗΜΗ,4,ΕΡΕΥΝΑ,17,ΖΩΑ,38,ΖΩΔΙΑ,571,ΙΣΤΟΡΙΑ,6,ΚΑΙΡΟΣ-ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ,393,ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ,80,ΚΙΝΗΤΑ,51,ΚΟΛΠΟ,3,ΜΟΔΑ,5,ΟΜΟΡΦΙΑ,18,ΠΕΡΙΕΡΓΑ - ΠΑΡΑΞΕΝΑ,516,ΠΟΥΛΑΚΙ ΤΣΙΟΥ,2649,ΣΙΝΕΜΑ,94,ΣΙΝΕΜΑ - TV - ΘΕΑΤΡΟ,262,ΣΚΑΝΔΑΛΑ,348,ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ,266,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,115,ΣΧΕΣΕΙΣ,330,ΣΩΜΑ,55,ΣΩΜΑ -ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ,759,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,89,ΤΡΑΓΟΥΔΙ,150,ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ,159,ΥΓΕΙΑ,240,ΦΙΛΙΑ,1,ΦΥΣΗ,278,ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ,83,apisteuta,197,Auto - Moto,183,facebook,143,Fight Sports,33,Fitness,251,google,17,greece,1,health,50,Instagram,8,iphone,2,LIFESTYLE,662,MEDIA,261,nba,2,olympiakos,1,pet,14,Show Biz,1915,Show_Biz,1121,SOCIAL,40,SOCIAL - INTERNET - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,356,tromaktiko,35,twitter,4,Video Games,21,VIRAL,60,X-FACTOR,32,X-FILES,232,youtube,4,
ltr
item
Το πουλάκι Τσίου...: Ανατριχίλα: Δέκα αεροπορικά δυστυχήματα που συγκλόνισαν την Ελλάδα! (photos)
Ανατριχίλα: Δέκα αεροπορικά δυστυχήματα που συγκλόνισαν την Ελλάδα! (photos)
https://4.bp.blogspot.com/-cRNA03Xy0yg/WF7Eg9Ne5JI/AAAAAAACO30/7jFOWAcY-ckHc931foiNun1_2e3VGaQfQCLcB/s640/e8e10380d3e1b89a830f6079e6b20587.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-cRNA03Xy0yg/WF7Eg9Ne5JI/AAAAAAACO30/7jFOWAcY-ckHc931foiNun1_2e3VGaQfQCLcB/s72-c/e8e10380d3e1b89a830f6079e6b20587.jpg
Το πουλάκι Τσίου...
http://poulakitsiou.blogspot.com/2016/12/photos_44.html
http://poulakitsiou.blogspot.com/
http://poulakitsiou.blogspot.com/
http://poulakitsiou.blogspot.com/2016/12/photos_44.html
true
7014190112081292448
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy