loading...

Δουλεύεις όλη μέρα στο γραφείο και κάνεις καθιστική ζωή; Βρήκαμε 6 εύκολους τρόπους για να χάσεις βάρος

Μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων θεωρεί τη δουλειά γραφείου ως το ιδανικότερο και πιο ξεκούραστο ε...



Μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων θεωρεί τη δουλειά γραφείου ως το ιδανικότερο και πιο ξεκούραστο επάγγελμα όλων, αφού το μόνο μέρος του σώματος που καταπονείται κατά τη διάρκεια της εργασίας είναι συνήθως τα δάχτυλα των χεριών, που αναγκάζονται να πληκτρολογούν εκατοντάδες πληροφορίες σε έναν υπολογιστή.

Ωστόσο, πέρα από το ευχάριστο του θέματος, η πολύωρη δουλειά γραφείου συνεπάγεται καθιστική ζωή, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με το ρόλο του ανθρώπινου σώματος, που έχει σχεδιαστεί για να κινείται, ενώ ταυτόχρονα ένας τέτοιος ρυθμός εργασίας, αλλάζει και τις διατροφικές συνήθειες του ανθρώπου, που δεν μπορεί να καταναλώσει τόσο εύκολα το σπιτικό και θρεπτικό φαγητό.

Καφέδες, ανθυγιεινά σνακ, λιχουδιές με περιττές θερμίδες αντικαθιστούν τα πλήρη γεύματα που θα διατηρούσαν τη σιλουέτα σας, ενώ συχνά παρατηρείται, ότι τα επαγγέλματα αυτά μπορεί να συνοδεύονται από άγχος και στρες κι έτσι ωθούν τον εργαζόμενο να τρώει για συναισθηματικούς λόγους και να αυξάνει το βάρος του.

Πως θα αποτρέψετε κάτι τέτοιο;

Σίγουρα, το να αλλάξετε επαγγελματικό προσανατολισμό δεν είναι η πιο λογική λύση, καθώς υπάρχουν έξι άξονες, τους οποίους μπορείτε να ακολουθήσετε και να εμπιστευτείτε.
Γυμναστική

Δώστε προτεραιότητα σε οτιδήποτε μπορεί να βελτιώσει γενικότερα την υγεία σας και ένα από αυτά είναι η σωματική άσκηση. 30 λεπτά ημερησίως, πέντε φορές την εβδομάδα είναι δυνατόν να τονώσουν το σώμα σας και να σας χαρίσουν μια καλλίγραμμη σιλουέτα.



Step

Το step είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους εκγύμνασης των ποδιών και απώλειας θερμίδων στα γυμναστήρια, αν όμως δεν έχετε πολύ χρόνο για κάτι τέτοιο, μπορείτε να μετατρέψετε σε step τις σκάλες που οδηγούν στον όροφο που εργάζεστε ακόμα και σε αυτές του σπιτιού σας. Αντί λοιπόν να βολευτείτε με τη χρήση του ανελκυστήρα, κινηθείτε έξυπνα ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας τις σκάλες καθημερινά. Τα αποτελέσματα θα είναι άμεσα, αν αφιερώνετε 30 λεπτά ημερησίως σε αυτή τη δραστηριότητα.
Διατροφή

Δημιουργήστε τον προσωπικό σας χώρο διατροφής στο γραφείο σας και πάρτε μαζί σας σνακ που θα σας γεμίσουν θρεπτικές ουσίες και ενέργεια για την υπόλοιπη ημέρα, ενώ θα σας δώσουν το αίσθημα κορεσμού, οπότε δεν θα χρειάζεται να καταναλώσετε ποτέ ξανά οτιδήποτε υπάρχει στον αυτόματο πωλητή του εργασιακού σας χώρου. Προτιμήστε αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς, τσάι, ανάλατο και χωρίς βούτυρο ποπ κορν.
Νερό

Σύμφωνα με τους ειδικούς οι γυναίκες που ασκούνται θα πρέπει να καταναλώνουν τουλάχιστον 2.7 λίτρα νερού ημερησίως, κάτι που βοηθάει στην καταπολέμηση των πονοκεφάλων, στη συγκέντρωση λίπους, αλλά και στις λιγούρες. 


Πρωτεΐνη

Ενα μυστικό για να σταματήσετε το αίσθημα της πείνας, αλλά και να γεμίσετε τον οργανισμό σας με πολύτιμες ουσίες, είναι να συνδυάσετε το φρούτο σας ( μπορεί να αποτελεί το δεκατιανό σας) με ποσότητα πρωτεΐνης. Για παράδειγμα: πράσινο μήλο και φέτες ανάλατης βραστής γαλοπούλας.
Αλλάξτε στάση

Ενας τρόπος για να μην πάρετε βάρος στη δουλειά, αντιθέτως θα σας βοηθήσει να χάσετε εννιά επιπλέον θερμίδες την ώρα, είναι να σηκωθείτε από την καρέκλα σας και να προσπαθήσετε να εργαστείτε μακριά της.

Πηγή: Bovary.gr

COMMENTS

.

.
loading...
Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ,516,ΑΝΔΡΑΣ,55,ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ,2122,ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ,822,ΑΣΤΕΙΑ,479,ΓΗ-ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΣΥΜΠΑΝ,102,ΓΥΝΑΙΚΑ,188,ΔΙΑΦΟΡΕΣ_ΕΙΔΗΣΕΙΣ,1685,ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,333,ΕΚΚΛΗΣΙΑ,3,ΕΛΛΑΔΑ,81,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,793,ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ,409,ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ,1911,ΕΠΙΣΤΗΜΗ,4,ΕΡΕΥΝΑ,17,ΖΩΑ,38,ΖΩΔΙΑ,573,ΙΣΤΟΡΙΑ,6,ΚΑΙΡΟΣ-ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ,394,ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ,80,ΚΙΝΗΤΑ,51,ΚΟΛΠΟ,3,ΜΟΔΑ,5,ΟΜΟΡΦΙΑ,18,ΠΕΡΙΕΡΓΑ - ΠΑΡΑΞΕΝΑ,516,ΠΟΥΛΑΚΙ ΤΣΙΟΥ,2649,ΣΙΝΕΜΑ,94,ΣΙΝΕΜΑ - TV - ΘΕΑΤΡΟ,262,ΣΚΑΝΔΑΛΑ,348,ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ,266,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,115,ΣΧΕΣΕΙΣ,331,ΣΩΜΑ,55,ΣΩΜΑ -ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ,759,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,92,ΤΡΑΓΟΥΔΙ,150,ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ,159,ΥΓΕΙΑ,240,ΦΙΛΙΑ,1,ΦΥΣΗ,278,ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ,83,apisteuta,197,Auto - Moto,183,facebook,143,Fight Sports,33,Fitness,253,google,17,greece,1,health,50,Instagram,8,iphone,2,LIFESTYLE,672,MEDIA,264,nba,2,olympiakos,1,pet,14,Show Biz,1915,Show_Biz,1121,SOCIAL,41,SOCIAL - INTERNET - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,356,tromaktiko,35,twitter,4,Video Games,21,VIRAL,61,X-FACTOR,32,X-FILES,232,youtube,4,
ltr
item
Το πουλάκι Τσίου...: Δουλεύεις όλη μέρα στο γραφείο και κάνεις καθιστική ζωή; Βρήκαμε 6 εύκολους τρόπους για να χάσεις βάρος
Δουλεύεις όλη μέρα στο γραφείο και κάνεις καθιστική ζωή; Βρήκαμε 6 εύκολους τρόπους για να χάσεις βάρος
https://1.bp.blogspot.com/-smZ3bG0TKnA/WFF3soB3FBI/AAAAAAACNZ4/MSPzH5I7LqQ8ZQsTXyE62P7PWE9qYlirACLcB/s640/3eefef4e35def7fdd3e83895830ab908.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-smZ3bG0TKnA/WFF3soB3FBI/AAAAAAACNZ4/MSPzH5I7LqQ8ZQsTXyE62P7PWE9qYlirACLcB/s72-c/3eefef4e35def7fdd3e83895830ab908.jpg
Το πουλάκι Τσίου...
http://poulakitsiou.blogspot.com/2016/12/6_14.html
http://poulakitsiou.blogspot.com/
http://poulakitsiou.blogspot.com/
http://poulakitsiou.blogspot.com/2016/12/6_14.html
true
7014190112081292448
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy